Inschrijfformulier nieuwe leden Oranjevereniging Oosterbeek
Onze ledenbijdrage is geen vastgesteld bedrag. De meeste leden maken gemiddeld € 15,00 per jaar over. De minimale inschrijving bedraagt € 6,00 per jaar.
Hiernaast staat een login scherm. Deze hoeft u niet te gebruiken: invullen en verzenden van onderstaand aanmeldformulier is voldoende.

Door ondertekening van dit formulier geef je toestemming aan Oranjevereniging Oosterbeek om doorlopend incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om een jaarlijkse ledenbijdrage van je rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Oranjevereniging Oosterbeek. Als je het niet eens bent met deze afschrijving kun je deze laten terugboeken, zie hiervoor de voorwaarden van jouw bank.
Oranjevereniging Oosterbeek verwerkt jouw persoonlijke gegevens, omdat je gebruik maakt van onze diensten en/of deze aan ons verstrekt. Voor meer informatie kijk op: www.oranjeverenigingoosterbeek.nl/ANBI

Inschrijfformulier
Aanhef *

Initialen
Voornaam *
Tussenvoegsel
Achternaam *
Telefoon *
Mobiel
Thuisadres
Postcode *
Huisnummer *
Toevoeging
Adres *
Plaats *
Uw bijdrage
IBAN *
Automatische incasso?

Facturatiemodel *

Extra vrijwillige bijdrage
Verificatie
Om spam te voorkomen maken wij gebruik van een verificatie voor dit formulier. Om het formulier te verzenden moet u de afgebeelde code invullen. De code is niet hoofdlettergevoelig; u kunt hierbij ook kleine letters invullen.
velden gemarkeerd met een '*' zijn verplicht
Welkom bezoeker
Wachtwoord vergeten?