Inschrijfformulier nieuwe leden Oranjevereniging Oosterbeek
Onze ledenbijdrage is geen vastgesteld bedrag. De meeste leden maken gemiddeld bijna € 15,00 per jaar over. De minimale inschrijving bedraagt € 7,50 per jaar (gezinslidmaatschap)
Hiernaast staat een login scherm. Deze hoef je NIET te gebruiken: invullen en verzenden van onderstaand aanmeldformulier is voldoende.

Oranjevereniging Oosterbeek verwerkt jouw persoonlijke gegevens, omdat je gebruik maakt van onze diensten en/of deze aan ons verstrekt. Voor meer informatie kijk op: www.oranjeverenigingoosterbeek.nl/ANBI

Inschrijfformulier
Facturatiemodel *
Extra vrijwillige bijdrage
Verificatie
Om spam te voorkomen maken wij gebruik van een verificatie voor dit formulier. Om het formulier te verzenden moet u de afgebeelde code invullen. De code is niet hoofdlettergevoelig; u kunt hierbij ook kleine letters invullen.
velden gemarkeerd met een '*' zijn verplicht
Welkom bezoeker
Wachtwoord vergeten?